Acvatica

Livrarea se face cu Fan Curier, iar plata se face la livrare.

Cauta produsul dorit:

  • Poti cauta un produs direct in campul special de cautare sau navigand in categoriile de produse direct din meniul afisat in bara de start.
  • Adauga produsele dorite in cosul de cumparaturi prin selectarea butonului “Adauga in cos.”
  • Poti adauga in cos mai multe produse, din categorii diferite. 

 Verifica-ti comanda:

  •  Dupa adaugarea fiecarui produs, esti directionat automat in cosul de cumparaturi, aici poti verifica lista produselor selectate, sa actualizezi cantitatea sau sa renunti la unul sau toate produsele selectate.

 Detalii de facturare si livrare comanda

  • Dupa adaugarea produselor dorite in cos, trebuie sa selectezi detaliile de facturare si metoda de plata dorita.
  • Poti finaliza comanda fara a te inregistra, apasand butonul „Finalizeaza comanda fara autentificare” sau poti  finaliza comanda prin contul tau apasand butonul „Autentifica-te si finalizeaza comanda”
  • Produsele cu ambalaje deteriorate sau resigilate nu beneficiaza de eventualele promotii care insotesc produsele noi.
  • Nu uita sa citesti termenii si conditiile si sa bifezi casuta “Prin trimiterea comenzii accept termenii  si conditiile acvatica.ro ” inainte de a trimite comanda.

 Trimitere comanda:

  • Pasul final pentru trimiterea comenzii este butonul “Trimite comanda”.
  • La scurt timp dupa apasarea acestui buton vei primi un e-mail prin care se confirma inregistrarea comenzii.

 Ai mai cumparat pana acum de la noi sau este prima data?

  • Daca esti client nou si doresti sa-ti creezi un cont, completeaza datele din „Creeaza-ti un cont nou aici” si urmareste instructiunile de confirmare ale contului.
  • Acest pas este disponibil dupa ce confirmi „Autentifica-te si finalizeaza comanda”
  • Daca esti deja client, introdu email-ul si parola si ti se vor incarca toate datele folosite la ultima comanda. Daca doresti livrarea in aceleasi conditii, apasa “Trimite comanda”. 

Returnarea produselor:

Ai la dispozitie 14 zile calendaristice  pentru a returna produsele de  la acvatica.ro fara sa fie nevoie sa dai vreo explicatie

Citeste Legea aici: http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf

Conform legislatiei romanesti in vigoare, returnarea unui produs se poate face in termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestuia si este aplicabila doar consumatorilor clienti persoane fizice care au achizitionat produsul la distanta respectand conditiile OG 130/2000.

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.. Incheierea contractului de vanzare-cumparare are loc in momentul emiterii facturii fiscale (aceast document tine loc de contract conform legislatiei romanesti) si nu la plasarea comenzii sau la trimiterea prin email (sau alte mijloace de comunicare) a confirmarii automate de primire a comenzii.

Produse ce nu pot fi returnate: produse care prezinta urme de uzura sau consum, produse personalizate conform cerintelor clientului, produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, produse fara ambalajul original sau cu ambalajul deteriorate, cele care au sigiliul rupt.

Conform legii banii vor intra in contul dumneavoastra in maxim 30 zile lucratoare. Suma inapoiata este strict a produselor, nu si a chltuielilor de transport, acestea sunt suportate de catre client.

Produsele ce urmeaza a fi returnate vor fi trimise pe adresa sediului social a firmei SC ACVARISTICAPLANTATA SRL : Ramnicu Valcea, Strada Pandurilor nr 9, Bl A7. Sc B, Ap 43, Etaj 10,judetul Valcea

Pentru expedierea coletelor va rugam sa folositi acelasi serviciu de curierat prin care ati primit produsele. Nu primim la retur produse neambalate.

In momentul sosirii coletelor se va face o scurta verificare vizuala a coletului in prezenta curierului. Daca se constata urme de loviri sau manipulari defectuoase ale coletului, sau daca starea acestuia nu este impecabila din punct de vedere al integritatii, se va face un proces verbal care sa semnaleze aceste probleme si o copie va fi inmanata curierului.

Toate coletele primite si care respecta aceste conditii de returnare vor fi desfacute si fotografiate pentru a consemna starea la receptie a produselor din interior, si pentru a verifica daca starea produselor este identica cu starea lor din momentul completarii formularului de returnare (in momentul completarii formularului, pe baza asumarii raspunderii, clientul trebuie sa consemneze starea produselor in scris si/sau prin fotografii).

Orice inadvertenta intre starea declarata de consumator la completarea formularului de returnare si receptia propriu-zisa a produselor de catre personalul nostru specializat va conduce respingerea returului produselor, clientul fiind raspunzator de transportul acestor produse pana in sediul nostru specializat.

Clientul va fi instiintat in termen de 72 de ore de la primirea coletului de aceasta situatie si va putea alege daca primeste inapoi pe cheltuiala sa produsele neconforme cu declaratia sa si produsele care nu mai sunt in aceeasi stare in care au fost livrate initial clientului, sau daca accepta aducerea acestor produse la starea initiala. .

Trebuie sa returnezi produsele in ambalajul original, insotite de etichetele initiale, intacte, certificatul de garantie in original, daca a fost emis de producator/ distribuitor si toate documentele cu care ti-au fost livrate.  

0
    0
    Cosul tau
    Cosul este golInapoi la magazin
    Deschide chat
    Ai nevoie de ajutor?
    Buna! Cu ce te putem ajuta?